Dobrze przygotowana treść przyciąga użytkownika, ale jest również silnym bodźcem SEO. Copywriting to prawdziwa sztuka, bo niełatwo jest przygotować merytoryczne tekst, w którym w sposób inteligentny wplecione są słowa kluczowe.
Treść jest najważniejsza i tyczy się to stron firmowych, sklepów internetowych, blogów czy portali tematycznych. Rozwijając treści można skutecznie zwiększyć potencjał słów kluczowych. Więcej słów kluczowych na tematyczne frazy najczęściej przekłada się wzrost ruchu a to jest kluczem do sukcesu w marketingu internetowym!

 

Istota contentu dzisiaj a kiedyś

Przeglądając strony, które siedzą w topach można zauważyć pewne zależności. W większości są to strony mocno stażowe, które kiedyś zostały podlinkowane – najczęściej katalogami lub „przygrzane” jakimś automatem. Dzisiaj samymi linkami wojny nie wygrasz, dlatego warto w swoim budżecie uwzględnić wydatek w postaci przyrostu nowych treści.
Warto również dokładnie zastanowić się nad poruszaną tematyką. Niszowe zagadnienia, lub tematy sezonowe np. „węże ogrodowe” mogą wygenerować ruch, który w twojej branży będzie konwertował sprzedażowo.

 

Gdzie szukać inspiracji do pisania contentu?

Przed napisaniem tekstu warto się dobrze przygotować. Najlepiej jest zacząć pod prostej analizy słów kluczowych, do której możemy użyć planera, keywordtool.io czy Senuto. Warto poznać najważniejsze słowa kluczowe dla danej tematyki oraz poszukać swojej niszowej frazy. Mając temat, sprawdź co napisała o danym zagadnieniu konkurecja i stwórz swój plan na cały artykuł dając „coś” więcej niż oni.